13.11.06

"Días extraños"
Esos días en los que no sabes porqué haces determinadas cosas, en los que te preguntas si éstas tienen sentido, si valen la pena... Son esos días en los que te preguntas si eres de allí o de allá, en los que quieres pensar y no puedes; en los que crees que nada de lo que haces es lo correcto, en los que te ahogas en un vaso de agua. Sí, días extraños en los que caes en pozos sin fondo y de los que cuesta volver a salir. Sí, días extraños.
Caic, al mateix temps desfaig,
els núvols que regiren aquest fràgil equilibri, meu.
Res no dura gaire,
em moc no soc d’en lloc,
d'aquest país d’aire.
Mai, tornaré a viure, mai,
amb el pes que arrossega
la mentida, la rutina,
el trist engany, sense final jo caic,
on cel s'estimba contra els vidres dels meus dies, caic.
"Caic" (Gerard Quintana)

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

et juro q dijous tornant amb tren vaig estar escoltant aquesta canço durant tres quarts d'hora, tot veient el mar...genial :)

8:48 p. m.  
Anonymous Anònim said...

doncs en aqstos dies lo millor q pots fer es agafar el telefon i qedar amb els amics
ells son els q saben treurens les llagrimes, els nuvuls, les parres, i fernos sortir somriures rialles i carcajades, escoltarnos i donarnos consells o nous angles de percepcio

per tant deixa ja descoltar aqesta canço, i escolta da veu dalgun amic ;)

i ja se q tu i jo mai hem sigut allo qe dius INTIMS xd po jo taprecio una barbaritat jordi ^^ aixi qe sempre q vulguis aqui me tens! :R

9:46 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si Jordi, dies extranys... xo com sempre, només cal una mica de temps. Avere si ens veiem el próxim cap de setmana!!

una abraçada!

2:53 p. m.  
Anonymous Anònim said...

HOleeEe!!! SÓk la Vicky!tu nom koneixes a mi i jo a tu fins avui tmpok.xD jejej wno, et konto;ket s el prime añ k studio al ronda 1 btx. i com ja deus saber en aquest institut hi ha profes k son l'ostia! un dells >>ANTONI OLONA<< et sona? jeje sé k si!wno puezZ stem en fikan en marxa el proces de fe una rebista vinkulada am la filosofia. i abui precisament an bingut dos nois molt majos a linsti x la tarde,un es diu gonzalo i laltre n makrod..wn, em koincidit tots 4 am l'olona i pos ms em knegut i m'han donat kesta web i unesaltres dells. El pla; ket dimekres 29 dl 11. Tu mens a linsti n? donks t vindre a f na visita i parlarem sobre akest tema, x si tinterese i tt això;)spero ku llegeixis abans d dimekres si no da=, et pillara x sorpresa :p wenoo0 k +... e fet un kop d'ull a la web.. i ta força bé, m'ha fet rekorda a kuan j skribia diari a 1r 2n i 3r d'eso! ejej mes o mñs ns a psat l mteix.. j a prime i sgn deso ere tot exelents i notables.. a terce-- bens.. a kuart SUFS... ara..In,Be,Suf..de tot..xD però ara be -->perspectives d futur: Ex! i ppotse em permetré tenir el luxe dalgun notable xo pok pok...mhm.. :D wenoo0 ia mstik nrotllan massa! xDD me'n vaig kap al poble!et dono el meu e-mail: come _on_14@hotmail.com!ngAa nS beiem!Un PeTóONa'sS!***

7:12 p. m.  
Blogger Jordi said...

Si q et conec Vicky!

2:30 a. m.  
Anonymous Anònim said...

wneoo0! tESkrIK al primer llok k e trobat.. mira els temes k tenim són els següents:

1.Un artikle multicultural, on exposem kartes on els nois/Es de laula dakollida del centre expressen les seves emocions, deskriuen kom van viure l'arrivada a lleida, s'hi sintegren bé o no..etc.

2.Entrevista amb l'alcalde.
3.Crònica del viatge a Romania.
3.Violència de gènere.
6.Pla de Bolònia.
7.Defensa de les Arts Escèniques.
8.Mals del món:la pobresa.
9.Escola verda: promoure el reciclatge.
10.La música a lleida.
11.Crisis de fe a al juventud.
12.Entrevista al catedràtic Terrado
13. La familia ha canviat..
14.Astronomia.
15.Centrals electrikes i altres tipus denergies.
16.Critica literaria, cinema


aixo n vol di k no en puguem afagarne de diferents ambits. Quanta mes variació millor;) la majoria estan encarats am la filosofia mntens.. jo no trobo k stigui mal el k ja bolies fer, lo de les habilitats socials...deu esta be.. abui a la klase lolona a dit k pdrem akoplarnos am lo k steu fen a act. complementaries tot aixo k fas tu .. si enkara podem kanviar el nostre karakter i tot aixo!! a mi em sembla k pot interesar! weoo0 jam diras!! i us convido a tots els visitants d'akesta meravellosa web k si volen participar en la rebvista poden fer-ho;) KUALSEVOL TEMA K US INTERESSI, US PREKUPI.. NO DUBTEU!;) JEJEJE (io vaig fen publicitat:p!) wneo0 men baig ja kap alkarras k e d studia ekonomia!!
bua tio akavo de venir de lisnti k hem fet lexamen dagles!! bfff kin kaxondeo tio! me blokejat!! buaj! weno xo un 5 el trak :D jij tink el kap kom un bombo i dma ekonomia i maressssssssss. noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!! xDD jeje weno jordi! ens veiem dmaaAa!!muak'sS! XxXxxX

7:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


music player
I made this music player at MyFlashFetish.com.