13.6.09

“Los de verdad”
Los que lo leerán, los de verdad, los que saben que es lo que pasa por tu mente con tan solo mirarte a los ojos, los que no están ahí solo cuando los necesitas, los que no están ahí solo cuando te necesitan, sin esperas y en el momento oportuno, los que te valoran con tus virtudes y tus defectos, los que realmente te conocen en todas tus facetas, los que saben que eres mucho más de lo que demuestras, como eres realmente, con tus ilusiones, con tus miedos, con tus gustos…lo saben todo. Te escuchan y saben hacerlo, les encanta hablar contigo, recuerdan cada conversación que hayáis podido tener y siempre cumplen todo lo que te proponen, siempre sin esperar nada a cambio. Comprenden lo incomprensible y muestran interés aunque no les interese, porqué saben que a ti si te interesa. Los escuchas cuando te cuentan todo lo que les pasa, lo que piensan, como les van las cosas, y todo con sinceridad… Un buen día te abrieron su mundo para que pudieras entrar en él y compartirlo y tú les abriste el tuyo. Confían en ti, tu confías en ellos, ciegamente. Los mimas y te miman, les das mucho y te devuelven mucho, los cuidan y te cuidan, los quieres y te quieren, no hay dudas. Te tienen siempre en mente aunque no estés presente. Se los hecha mucho de menos cuando no los tienes cerca y ellos se preocupan por recordarte que a pesar de todo, pase lo que pase, siguen ahí, al pie del cañón, a tu lado cuando los necesites, tan cerca como desees. Gracias.

“ Hola Guàrdia,

Tinc ganes de parlar amb tu.

Ahir estàvem parlant amb la Sílvia dels vells temps. De com m’ajudaves quan ho necessitava. T’estic molt agraïda. A partir del 29 estaré a Lleida, sé que tu marxes però crec que la primera setmana de juliol podem quedar. Vull que sàpigues que encara que parlem poc i ens veiem poc vull que les coses et vagin molt bé i que penso molts cops en que estaràs fent. T’aprecio molt Guàrdia.

I que quedi dit, quan ens veiem t’invito al que vulguis ;) . Sé que les coses s’han d’improvisar però no crec que les coses bones de sentir s’hagin de fer esperar. Espero que quan llegeixis el mail somriguis. Tens una tarda de juliol hipotecada amb mi ;)

I ja t’avanço que et diré mil cops gràcies per tot ;)

Cuida’t molt

Maria” (12/10/09)

7 Comments:

Anonymous Joveguille said...

No és per molestar, però per què sempre en castellà? Tot això que dius sona més bonic en la teva llengua. A veure si ens veiem figura i em dius coses d'aquestes gays com al Ju.

11:50 p. m.  
Anonymous silvia said...

holas guàrdia! gràcies per estar sempre amb mi quant ho necessito present o no, se que hi ets!!

1n petó

8:31 p. m.  
Blogger Javier Sesé said...

Oh! Com s'ho curra la Maria, sempre té missatges preparats per treure somriures!

10:37 a. m.  
Anonymous Anònim said...

que bé Guàrdia, que bé. :)

11:40 p. m.  
Blogger Zapas News said...

Agrega a links http://zapasnews.com Va tio.

6:37 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Guàrdia!

Sóc el winfish, que sapiguis que llegeixo el teu blog i sempre espero actualitzacions, que m'agrada molt com escrius :-)

Una abraçada!

5:43 p. m.  
Blogger Jordi said...

Carai! Winfish! Moltes gràcies! Ara quan acabi els exams n'escriure un! No pateixis!! Ens veiem fenomeno!!

9:14 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


music player
I made this music player at MyFlashFetish.com.